Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΝΤΑΒΕΛΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΟΔΗΓΩΝ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ



Συνάδελφοι, φίλοι Μηχανοτεχνίτες,

  Ο γνωστός - άγνωστος (κ.Λαζαρίδης) ξαναχτύπησε.
  
  Αφού δεν είχε με τι να ασχοληθεί το τελευταίο διάστημα, μετά την εποχή της Δημαρχίας Φασούλα, όταν από το Δημοτικό Ραδιόφωνο κατηγορούσε τους εργαζόμενους και το Σωματείο μας, τώρα από την εφημερίδα του "ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ" γράφει σενάρια επιστημονικής φαντασίας, ψευδή, αναληθή και ασύστολα, με σκοπό την δημιουργία κλίματος πανικού, ανασφάλειας και αμφισβήτησης στους εργαζόμενους, λέγοντας πάντα την μισή αλήθεια, για τους γνωστούς λόγους σε αυτόν.

  Και ερωτώ τον συγκεκριμένο εγκάθετο υπάλληλο ακόμη στο Δημοτικό Ραδιόφωνο:
  • Αυτοί που τον πληροφόρησαν για την "Επιτροπή" όπως αναφέρει ενώ ήταν Σύσκεψη, γιατί δεν του είπαν ποιοι ήταν παρόντες; Ή εάν του το είπαν γιατί τους απέκρυψε; (Φ.Πορίχης, Βάνια Βέρα, Ν. Μιχαλολιάκου, Δ. Χαστάς, Γεωργιάκος)
  • Γιατί σκοπίμως δεν ανέφερε τη θεσή μου στο θέμα της απαξίωσης των συναδέλφων Μηχανικών, όσον αφορά την αγορά του νέου Μηχανολογικού Εξοπλισμού με Leasing,δίνοντας το σέρβις στην προμηθεύτρια εταιρεία, η οποία ήταν :
  Ναι στην αγορά καινούργιων οχημάτων με Leasing. Αγορά αν θέλουν και των ανταλλακτικών από την προμηθεύτρια εταιρεία, με τη μόνη διαφορά οι συνάδελφοί μας να εκπαιδευτούν στη νέα τεχνολογία της προμηθεύτριας εταιρείας για κάτι καινούργιο, που δεν γνωρίζουν και το σέρβις και οι επισκευές, να γίνονται από εμάς όπως γίνεται μέχρι σήμερα, με φτηνότερο κόστος.

  Παράλληλα έκανα εισήγηση το Συνεργείο Επισκευής Οχημάτων, να ενταχθεί στην Διεύθυνση Καθαριότητας για να είναι πιο λειτουργικό και γιατί έτσι συνέβαινε και στο παρελθόν.
Τώρα όσον αφορά στο ότι δε μιλάω με τον κολλητό μου Γραμματέα του Σωματείου, Βασίλη Γκιτάκο, αυτό είναι δυστυχώς για αυτούς, διακαής πόθος πολλών, αλλά αυτό το χατήρι εγώ προσωπικά δεν θα τους το κάνω.
  
  Για το ότι σε τρεις μήνες φεύγω σε σύνταξη και για αυτό τον λόγο έχω συμφωνήσει την προμήθεια με αυτό τον τρόπο , επειδή ο Δήμαρχος θα με κάνει ειδικό του Σύμβουλο, ένα έχω να πω και σε αυτόν τον κύριο και σε όλους τους άλλους, οι οποίοι γυρνώντας με φυλλάδια της εφημερίδας του εν λόγω κυρίου προσπαθούν να δημιουργήσουν προβλήματα και στο Σωματείο μας αλλά και στις διαπροσωπικές σχέσεις, που έχουμε σφυρηλατήσει τα τέσσερα χρόνια ύπαρξης του Σωματείου μας μέσα από αγώνες :

  Όσο θα είμαι στη θέση του Προέδρου, θα προασπίζω τα συμφέροντα των Συναδέλφων μου, θα είμαι δίπλα σε ότι θετικό πράττει η Δημοτική Αρχή και απέναντί της σε ότι είναι ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων.
Άλλωστε αυτό έχω πράξει όλα τα χρόνια, που συνδικαλίζομαι και το έκανα γνωστό με την ομιλία μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην καινούργια Δημοτική Αρχή.
  
  Θα παρακαλέσω λοιπόν όλους σας να κλείσετε τα αυτιά σας στις "Κασσάνδρες" τύπου "Λαζαρίδη", που σκοπό έχουν την αποσταθεροποίηση και διάλυση του Σωματείου μας.
  
  Όσο για τα οποιαδήποτε μέτρα παρθούν από τη Δημοτική Αρχή σε σχέση με εργασιακά συμφέροντα (προμήθεια Μηχανολογικού Εξοπλισμού), το παρακολουθούμε. Άλλωστε την θέση μου την εξέφρασα και στο Δ.Σ. του Σωματείου μας. Όταν δρομολογηθεί να πραγματοποιηθεί, τότε θα το αντιμετωπίσουμε και δυστυχώς γι' αυτούς, ευτυχώς ξέρουμε πάρα πολύ καλά το πώς!!!

                                      Με εκτίμηση προς όλους

                                        Αλέξανδρος Νταβέλης
                                         Πρόεδρος Σωματείου
                          Οδηγών - Μηχανικών & Εργατοτεχνιτών
                                             Δήμου Πειραιά 



δημοσίευσε ...